Mereu V I S I N I U. Etern indragostit de R A P I D

15 septembrie 2011

INTERVIU in Exclusivitate cu DINU GHEORGHE, Presedintele RAPID

Rapidul se pregateste de un mare meci. In mai putin de 24 de ore va intalni in Champions League echipa Hapoel Tel Aviv, pe stadionul Bloomfield din Jafo, aflat pe malul Mediteranei. N-am mai fost pe stadion la meciurile Rapidului de mai bine de 10 ani, sau chiar mai mult. Urmaresc fiecare meci al Rapidului la televizor, si nu scot un sunet pana la fluierul final, comunic cu cei din jur doar prin semne sau pe biletele, pentru ca am crezut ca daca vorbesc in timpul partidelor, pierdem. Asa ca ani de zile, meci dupa meci, am tinut in mine emotia, suferinta crunta, sau, dupa caz, bucuria fiecarui gol, timp de 90 de minute chinuitoare.
Saptamana trecuta, am decis nu doar sa incep sa comentez cu voce tare meciurile la televizor, ci sa si merg pe stadion.
Si, iata-ma, la 67 de ani, in carja, suporter inrait, luandu-i un interviu in exclusivitate Presedintelui Rapidului, Domnul DINU GHEORHE, chiar pe gazonul pe care maine sper ca Rapidul sa marcheze cel putin golul Victoriei. Hai Rapiduletul !

Un comentariu »

  1. […]  https://mereuvisiniu.wordpress.com/2011/09/15/interviu-in-exclusivitate-cu-dinu-gheorghe-presedintele… […]

    Pingback de O avancronică inedită la Rapid-Hapoel Tel-Aviv, de Av. Mihail Niculescu Gorpin « CRISTIAN BOTEZ. Reporter Special — 15 septembrie 2011 @ 10:05 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.